BERGELAK KETAWA BERSAMA KK :)

Thursday 28 April 2011

CARA MENDAPAT NO FON

BERDEKAH
ASSALAMUALAIKUM....

Jumat lpas dlm kelas plaburan kmi ade buat pbntngan, sorng2 kne bsuara...aku slmber je la mklumla dah biase ....haha nak djdikan crite....ade mmber akuni dok bercen je kat blakng...kre mnganggu ar hehe...kmi biarkan je dia hbs bercen...ble dah rede kmi sambongla....ble dah hbs presen kmi pn dudkla...tmpt dudk kmi kt blakg skali dlm dwan 2...ble dperhtikan mmber aku yg bercen td dok snym2 smbil menunjukkan mke yg cuak(tkt)..kmi plek ar..rpe2ye..dpan mmber aku yg bercen td dpnye bdk pmpuan yang dudk,,perh!!! klu korng tngk msti korng akn buat mke pelbgai jenis haha tempias hsil bercen mmber aku td dlakarkan kat tdong bdk pmpuan 2...haha korng bygknla dahla kelas pg nak menmph seharian smpai hbs kelas dgn seni hingos...hehe akhrye kntoi jgk dgn pmpuan 2...mmber aku dapt no dia slpas kjadian ini...haha pkr2kanla sbb ape....(care nk mendptkn no pmpuan care superhard)...


p/s : bergelak ketawa bersama KK...:)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...