BERGELAK KETAWA BERSAMA KK :)

Tuesday 26 April 2011

ALAMAK KANTOI

BERDEKAH
ASSALAMUALAIKUM....

Di sebuah kg,da sorang budak laki yg suka mengintai ank dara orang..habis je dia mengendap dia akan cerita dekat kawan dia..
Budak a - " ko tau x td aku tgk budak tu pergh.... cantik"
Budak b - " ko ni sk citer kt aku tp ko x pernh ajak aku,weh lenkali ajakla aku skali"
Budak a - " alah ko pg nt kantoi plak sebab ko xda skill macam aku"
Budak b - " ok2 aku janji kalau kantoi pandai2la aku cover ek"
malam itu seperti yang dijanjikan,dua orang budak tersebut nak pergi mengendap anak tok imam dekat hujung kampung..tengah syok2 dok menghendap tiba - tiba PRAP!!! anak tok imam tu terkejut lalu menjerit SAPA TU??MIOWWWWW.....budak a meniru bunyi kucing...owh kucing...kt bdk pompuan 2.namun selepas itu PRAP!!! sekali lg bdk pompuan tu menjerit..SAPA TU?? KLU ORG CKP ORG, KLU TIKUS CKP TIKUS!! tiba2....TIKUS......TIKUS......


p/s : bergelak ketawa bersama KK....:)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...