BERGELAK KETAWA BERSAMA KK :)

Friday 22 April 2011

AMAZON

BERDEKAH
ASSALAMUALAIKUM.....

.pada suatu hari..


Tiga rakan orang Eropah (Jason, Alex dan Mark) sedang membuat pengembaraan di hutan Amazon..tetapi malangnya mereka ditangkap oleh sekumpulan warga asli amazon..puak Cannibal..


Ketua puak orang asli itu berkata pada mereka bahawa mereka ingin makan daging orang Eropah itu..dan kulit diorang akan dibuat kayak..

Tapi..mereka diberi peluang untuk membunuh diri mereka sendiri..dengan cara apa sekali pun..

Akhirnya..masing-masing pun memilih..

Jason : Aku akan gunakan senapang nie untuk tembak kepala aku..( Bang..!!)

Maka matilah Jason..Kemudian..

Alex: Aku pula nak gunakan parang nie..dan tikam jantung aku..( arrghhh..!!)

Alex pun mati...

Mark: Sebagai orang yang terakhir, aku akan gunakan garfu nie untuk cucuk seluruh badan aku sampai aku mati..ahaahaha..

Ketua puak Cannibal heran..dan bertanya..

" Bukan ker kalau guna pisau lagi cepat mati..kenapa guna garfu..?! "

Mark : Nanti kalau aku dah mati..kulit nie korang tak bleh guna..sebab kayak tu akan bocor..ahahaa.


p/s : bergelak ketawa bersama KK,,,:)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...