BERGELAK KETAWA BERSAMA KK :)

Thursday 5 May 2011

UMUR

BERDEKAH
ASSALAMUALAIKUM...

"Umur 60 tahun adalh umur yang teruk la..." Kate pakcik Amat yang berumur 60an dan menyambung kata-katanyer..
"Asik rase nak terbuang air kecik jer....tapi bile dah kat toilet tak kua2 jugak"
"Alah..apela sangat kes macam tu..." Kate pakcik ibrahim yang sudah berumur 70an..lalu berkata lagi..
"Biler ko dah 70 taun nanti ko nak buang air besar pun susah...walaupun dah makan julap .. satu hari dalam toilet pun belum tentu keluar punyer"
"sebenarnyer umur 80tahun lagi teruk..."Sampuk Pak Rabu...
"Kamu ada masalah buang air  ke Pak bu oii"..tanye si Pkcik Amat...
"takde pulak..aku tiap-tiap kul 6:00 pagi aku buang air kecik..laju je aku buang..cam air paip."jwb pAk rabu..
"kamu ade mslh buang air beso tak pak bu"..tanya pkcik brahim pula..
"pun takde...aku tiap-tiap kul 6.30 pagi buang air beso.."
Pkcik Amat dan Pkcik berahim melihat pelik kepade pak rabu..lalu pkcik amat berkata:... 
"Kamu ni Pak Bu...bior betul...kamu senang buang air kecik tiap2 pagi kul 6..pastu senang jugak buang air beso kul 6.30..bis tu nape kamu kate umo 80 teruk pulak...nyanyuk la kamu ni pak bu oii"...
"Tapi aku tiap2 hari bangun kul 7:30 pagi.."



p/s : bergelak ketawa bersama KK...:)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...