BERGELAK KETAWA BERSAMA KK :)

Monday 2 May 2011

AYAM JANTANKU

BERDEKAH
ASSALAMUALAIKUM...

pada suatu perkampungan....ade la sorg pak cik nie yg kejenye bela ayam....ayam mcm2 ayam laaa....ayam jantan, betina ,bertelur,jantan bertelur,katik x katik,ibu ayam n bapak ayam pown ade.....nk jdkn cite laaa....sekor ayam jntan tua telah berkuasa disitu.....ketua sume ayam2....awekss dye jgn dok cita rr....mmg rmai...25 ekor..x pdn ngan usia..suatu hari pk cik tersebut membawa balik ayam jantan yg baru yg lg hensem lg smart dan bertenage sbb khuatir ayam jantan tua tersebut da xmampu nk layan sume ayam betina.....jd si ayam jantan tua nie pown jeles....lalu mencabar ayam jantan muda dtg bertarung ngan dye....'"oi ayam muda..jgn harap ko bley ganti aku rrr..hahaha.."..ayam jantan muda terase tercabar dgn kata2 ayam jantan tua x guna 2...da tua2 dok cabar2 lg....ayam jantan tua mnyambg kata2nya semula..."oi ayam muda...besok pagi kita adakn race...sape menang dye akn dapat kuasai ladang nie...dan betina2 nie sume dye yg punyer....amacam...??"..ayam jantan muda berlagak sombong..."xpe ko ayam tue...ngan otot2 aku yg kuat bley kalahkn ko laa ayam tue kedut xde gigi..!!..puiii.."ps2....esok paginye ayam jantan tua memberi taklimat tentang perlumbaan tersebut..."peraturan dye sng jee....aku kene dok depan ko sbb aku nie dah tua..setuju....??"ayam muda mengangguk..."lg satu...aku kene dok 5 meter depan ko...setuju..??"ayam muda mengangguk....1    2    3 !!!
ayam muda berlari dengan lajunya ngan turbo bercampur NOs mengejar ayam tua tersebut....tetiba




POOOooMMM!!!!satu tembakkn dilepaskn.....ayam jantan muda terkulai nyawa2 ikan....."sial punyer ayam jantan......x bleh diharap....apsal sume ayam jantan aku beli homoseksual rrr...???"



p/s : bergelak ketawa bersama KK...:)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...